- Pályázat kódszáma: MFP-HPH/2019.
- A Támogatói okirat iratazonosító: 3039028343
- A projekt címe: Polgármesteri hivatal felújítása
- A kedvezményezett neve: Köröstarcsa Község Önkormányzata
- A kedvezményezett címe: 5622 Köröstarcsa Kossuth tér 7.
- A kedvezményezett aláírásra jogosult képviselője, beosztása:
Lipcsei Zoltán, polgármester
6.1. e-mail és telefonos elérhetősége:
onkormanyzat@korostarcsa.hu, Tel.:66/480-211
- A támogatás
7.1. támogatói okirat szerinti összege: 38 478 111 Ft
7.2. igényelt előleg összege: 38 478 111 Ft
- Összköltség
8.1. A projekt tervezett összköltsége: 38 478 111 Ft
8.2. A projekt tényleges összköltsége: 38 238 879 Ft
- A projekt megvalósítási helyszíne: Köröstarcsa Kossuth tér 7., 534 hrsz.
- A projekt megvalósításának támogatói okirat szerinti és a megvalósítás tényleges időpontjai:
|
A
|
B
|
C
|
A megvalósítás
|
kezdő időpontja
|
befejezési időpontja
|
1.
|
a támogatói okirat szerint
|
2019. 12. 01.
|
2020. 11. 30.
|
2.
|
ténylegesen
|
2020.05.27.
|
2021.07.16.
|
- A projekt megvalósításának szakmai összefoglalása, az elért eredmények részletezése (a megvalósított tevékenységek ismertetése, az elért eredmények szöveges és számszerűsített bemutatása).
A támogatási szerződés 2019. december 13-án történő átvételét követően, 5 db árajánlatot kértünk be a projektben tervezett épületfelújítási munkák elvégzésére, 3-3 db árajánlatot pedig bútorbeszerzésre és falburkolási munkákra, klímarendszer kiépítésére, továbbá árnyékolórendszer kiépítésére és szúnyoghálók beszerelésére.
A beérkezett árajánlatok alapján a legolcsóbb ajánlatot adókkal kötöttük meg a vállalkozói szerződéseket.
- Az épületfelújítási munkák elvégzésére vonatkozó vállalkozói szerződést a Kopp Export - Import Kft-vel kötöttük meg, 2020. május 27-én.
A munkaterület átadása 2020. június 5-én történt meg.
A vállalkozási szerződés 2020. október 27-én-én módosításra került tekintettel arra, hogy mivel a hivatal épületében a hivatali munkavégzés a kivitelezési munkák végzése közben is folyamatos volt, ezért az folyamatosan nehezítette és hátráltatta a munkavégzést, ami miatt vállalkozó azt több esetben is átütemezni kényszerült.
- Az árnyékolástechnikai és szúnyogháló kiépítési munkák elvégzésére vonatkozó vállalkozási szerződést a Poti Árnyékoló Kft-vel kötöttük meg, 2020. június 30-án.
A munkaterület átadása 2020. június 30-án történt meg.
A vállalkozási szerződés 2020. október 30-án módosításra került tekintettel arra, hogy a szerződés szerinti munkákat az építési munkák befejezését követően lehet készre befejezni, az építési munkák határideje pedig szerződésmódosítás keretében megváltozott.
-A klimatizálási munkák elvégzésére vonatkozó vállalkozási szerződést az ÁRD ENERGY Kft-vel kötöttük meg, 2020. augusztus 18-án.
- A munkaterület átadása 2020. július 14-én történt meg.
- A falburkolási munkák elvégzésére és az irodai bútorok beszerzésére vonatkozó vállalkozási szerződést a Kurilla-Bútor Kft-vel kötöttük meg, 2020. június 05-én.
- A műszaki ellenőrzést a KORINTOSZ Beruházásszervező Kft. végezte.
- A falburkolási munkák elvégzése és az irodai bútorok beszerzése, összeszerelése, beállítása 2020. október 8-án befejeződött.
- A klimatizálási munkákat a vállalkozó 2020. október 29-én készre jelentette.
A műszaki átadás-átvétel 2020. november 2-án történt meg.
- Az árnyékolástechnikai és szúnyogháló kiépítési munkákat a vállalkozó 2020. november 27-én készre jelentette.
- A műszaki átadás-átvétel 2020. november 30-án történt meg.
- Az épületfelújítási munkák műszaki átadás-átvételi eljárása 2020. december 16-án megkezdődött, majd a hiányosságok pótlását követően 2020. december 17-én befejeződött.
Ezzel a projekt fizikai megvalósítása megtörtént.
- Számszerűsíthető eredmények:
12.1. Felújításra került a 330 m2 hasznos alapterületű Köröstarcsai Közös Önkormányzati Hivatal (Polgármesteri Hivatal) épülete.
Az elvégzett munkák:
- az épület külső és belső felújítása (külső és belső festés, mázolás, vakolatjavítás, esőcsatorna
javítása)
- az épület korszerűsítése (külső nyílászárók cseréje, padlásfödém hőszigetelése,
fűtéskorszerűsítés, klimatizálás, árnyékolás-technika)
- a polgármesteri hivatalhoz tartozó külső és telken belüli parkolók kialakítása
- az épület előtti járda felújítása
- az épület projektarányos akadálymentesítése
- új irodai bútorok beszerzése
- Egyéb információk
A kiviteli munkák építési engedély nélkül végezhető tevékenységek voltak, ezért hatósági
engedélyezési eljárásra nem volt szükség.
A projekt megvalósítása érdekében közbeszerzési eljárás lefolytatására nem volt szükség.
A tervezett fejlesztések tervek szerint megvalósultak.
|